تلفات ارتش رژیم صهیونیستی در جریان آزادسازی ۴ اسیر صهیونیست (۱۹ خرداد ۱۴۰۳) اطلاعات سپاه اردبیل یکی از عوامل ضدامنیتی را بازداشت کرد (۱۹ خرداد ۱۴۰۳) جنایت جدید صهیونیست‌ها در اردوگاه النصیرات با ۱۵۰ شهید (۱۹ خرداد ۱۴۰۳) ویدئو | ماجرای ازدواج حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از زبان خودشان در مصاحبه تلویزیونی خراسان‌رضوی یکی از استان‌های موفق در زمینه حفاظت از محیط زیست است تمدید مهلت پنج‌روزه برای احراز صلاحیت داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ جبهه اصلاحات زیر بار کاندیدای نیابتی نخواهد رفت خبر بازداشت علی پروین صحت ندارد وزارت اطلاعات رفتار نامزدها و حامیان آن‌ها را رصد می‌کند ویدئو | خودسوزی شهروند اردنی در اعتراض به روابط کشورش با اسرائیل نتایج بررسی صلاحیت نامزد‌های انتخابات ۸ تیر چه زمانی اعلام می‌شود؟ اخلاقی: سنگ‌اندازی کشور‌های اروپایی خللی در پیشرفت برنامه‌های هسته‌ای ایران ایجاد نمی‌کند رئیس دفتر سازمان جهانی بهداشت: کرونا هنوز قربانی می‌گیرد یک مرد ناشناس به نخست‌وزیر دانمارک حمله‌ کرد منظور از کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ انصراف داد تظاهرات صهیونیست‌ها مقابل منزل نتانیاهو و درخواست برای توافق تبادل اسرا + فیلم حمله موشکی حزب‌الله به تجمع صهیونیست‌ها سنتکام: یمن چهار موشک بالستیک ضدکشتی بر فراز دریای سرخ شلیک کرد پروژه جدید با دروغ عجیب درباره سلامتی رهبر انقلاب اکثر صهیونیست‌ها مخالف ادامه دولت نتانیاهو هستند
سرخط خبرها

آخرین جلسه دادگاه یوهان فلودروس (تبعه سوئدی) برگزار شد (۸ بهمن ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۰۸۷۱۳
  • ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰
آخرین جلسه دادگاه یوهان فلودروس (تبعه سوئدی) برگزار شد (۸ بهمن ۱۴۰۲)
دادگاه رسیدگی به اتهامات یوهان فلودروس در شعبه ٢۶ دادگاه انقلاب اسلامی برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، پنجمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات یوهان هنریک نیلز فلودروس، به ریاست قاضی حجت‌الاسلام والمسلمین افشاری و با حضور هیئت قضات شعبه ۲۶، نماینده دادستان، متهم، وکلای متهم، مترجم رسمی و کاردار سفارت سوئد برگزار شد.

قاضی افشاری خطاب به متهم گفت: براساس کیفرخواست صادره از سوی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، تحقیقات به عمل آمده، گزارش دستگاه امنیتی، رصد اطلاعاتی و فنی سیر مراحل تحقیقات، اطلاعات استخراج شده، ارتباطات و سفر‌های شما به کشور‌های متعدد، حضور شما در شهر‌های مرزی ایران، ارتباطات و سفرهایتان به سرزمین‌های اشغالی و سایر ادله و امارات موجود، اتهامات شما دایر بر افساد فی‌الارض از طریق اقدام علیه امنیت کشور و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی با وسع گستردگی و به صورت تشکیلاتی و همکاری اطلاعاتی با رژیم اشغالگر صهیونیستی همچنین اجتماع و تبانی به قصد ارتکاب جرم علیه امنیت کشور که در جلسه اول تفهیم شده بود مجددا تفهیم می‌شود. آخرین دفاعیات خود را بیان کنید.

متهم اجازه دفاع را به وکلای خود واگذار کرد.

یکی وکیل متهم یوهان هنریک نیلز فلودروس با حضور در جایگاه اظهار کرد: شرح تفصیلی دفاعیات را در لایحه‌ای تقدیم دادگاه خواهم کرد.

وکیل متهم در ادامه اظهاراتی درباره اتهامات منتسب به موکل خود در کیفرخواست ارائه کرد.

همچنین وکیل دیگر متهم فلودروس نیز به دفاع از موکلش پرداخت.

پس از اخذ دفاعیات وکلای متهم، قاضی افشاری خطاب به آن‌ها اعلام کرد یک هفته مهلت دارید تا لایحه دفاعیه خود را به دادگاه ارائه دهید.

در ادامه جلسه دادگاه نماینده دادستان در جایگاه قرار گرفت و در واکنش به دفاعیات وکلای متهم به طرح مطالبی پرداخت.

نماینده دادستان تاکید کرد: اقدامات متهم در حوزه اطلاعاتی که به خارج از کشور منتقل کرده بسیار گسترده بوده و با رژیم اشغالگر صهیونیستی ارتباط داشته است. بنابر گسترده بودن اقدامات و آثار سوء اقدامات متهم، طبق کیفرخواست صادره تقاضای مجازات و صدور حکم اشد در خصوص نامبرده را دارم.

در پایان قاضی ضمن اعلام ختم رسیدگی به پرونده به متهم ابلاغ کرد: همانگونه که به وکلا مهلت داده شد، ۷ روز فرصت دارید برای تکمیل دفاعیات خود لایحه‌ای به دادگاه ارائه کنید.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->